1. Клієнт отримує гарантію:
- 7 календарних днів – двигуни та коробки передач;
- 3 календарні дні – інші запчастини
(гарантійний термін починається з моменту одержання товару на поштовому відділенні)
2. Втрата гарантійних прав у таких випадках:
- пошкодження гарантійних пломб;
- не правильне встановлення чи експлуатація товару (протягом гарантійного терміну під час перевірки): двигуна чи КПП.
3. Умовами гарантії компанії Dvigateli не передбачено покриття ризиків пошкодження або втрати товару компанією перевізником, всі претензії виставляються самостійно клієнтом. Додатково необхідно в обов’язковому порядку ознайомитись з вмістом посилки та пересвідчитись, що немає пошкоджень. Всі претензії про пошкодження товару поза межами поштового відділенні чи при відсутності представника кур’єрської служби – не приймаються.
4. Обмін та повернення.
- у разі підтвердженої несправності товару оформляється заміна товару;
- у випадку відсутності заявленого товару на складі постачальника відбувається повернення коштів.
5. Скарги про неналежну якість придбаного товару приймаємо ті, які мають офіційне підтвердження на станції технічного обслуговування (СТО). Додатково необхідно надати супроводжуючому менеджеру фото/відео фіксацію.