Молодшими силовими агрегатами в сімействі EA113 були двигуни об'ємом 1.0 і 1.4 літра. Це практично однакові мотори, за винятком матеріалу блоку циліндрів. У 1,4-літрового мотора блок чавунний, а у 1,0-літрового блок алюмінієвий з поміщеними у нього мокрими чавунними гільзами.
В ГБЦ один распредвал, який призводить 8 клапанів. Гидрокомпенсаторы присутні. В приводі ГРМ використовується зубчастий ремінь
Вибрати й купити двигун для Volkswagen ви можете в нашому каталозі контрактних двигунів.
Дросельна заслінка
На пізньої версії двигуна 1.0 (AUC) встановлена електронна дросельна заслінка. Зазвичай вона ніяких нарікань не викликає. Але її чистка може допомогти в тому випадку, якщо двигун нестабільно працює на холостому ходу і при цьому є помилки, які вказують на бідну суміш. Також якщо двигун періодично глухне на холостому – слід почистити заслінку.
А ось якщо обороти двигуна починають плавати в момент повного прогрівання мотора, і при цьому ніяких інших симптомів у русі немає, до слід перевірити лямбда-зонд.
Вибрати й купити дросельну заслінку для двигуна Volkswagen ви можете в нашому каталозі контрактних запчастин.
Котушка запалювання
На двигуні 1.0 AUC використовується стандартна котушка запалювання, яка поширена на дуже багатьох двигунах VAG до 2015 року. В основному вона використовувалася на двигунах об'ємом до 1,6 літра, але також зустрічається на деяких 2-літрових атмосферниках і 1,8-літрових турбомоторах. Вона дожила і до двигуна 1.2 TSI.
Це досить ресурсна і недорога котушка запалювання. Зазвичай вона виходить з ладу із-за поганих свічок і б'ють високовольтних проводів. При цьому двигун троїть, з'являються провали потужності при розгоні і фіксуються пропуски запалювання в циліндрах.
Вибрати й купити котушку запалювання для двигунів Volkswagen ви можете в нашому каталозі контрактних запчастин.
Клапан EGR
Двигун 1.0 AUC оснащений клапаном EGR з електронним приводом. Цей клапан чудово діагностується і адаптується через фірмове (і не дуже фірмове) ПО. Симптоми, які вказують на неполадки c клапаном EGR, пов'язані з нестабільним холостим ходом. Мотор буде троїти так, ніби несправна система запалювання. При цьому на холодному моторі холості оберти будуть високими, а на прогрітому – занадто низькими і нестабільними. При діагностиці будуть помилки за клапана EGR, а також клапан не зможе адаптуватися. У цьому випадку чистка клапана EGR навряд чи допоможе, оскільки несправний його сервопривід. Клапан доведеться міняти.
Вибрати й купити клапан EGR для двигуна Volkswagen, ви можете в нашому каталозі контрактних запчастин.
Система вентиляції картерних газів
Система вентиляції картерних газів на двигунах сімейства EA113 нічим не примітна. Але вона може сильно скоротити життя мотора і довести його до капітального ремонту. Справа в тому, що взимку трубки ВКГ перемерзають. І винен в цьому стиль зимової їзди: короткі поїздки «за хлібом», під час яких у системі ВКГ циркулює волога, яка морози замерзає.
Через закупорювання системи ВКГ тиск газів в картері видавлює масло через всі доступні проходи, навіть через трубку масляного щупа.
На ходу мотор може розлучитися майже з усім маслом. А коли на приладовій панелі загориться індикатор низького тиску масла, то вже буде пізно.
У багатьох таких випадках на моторах 1.0 заклинює распредвал, обривається шпонка його зірочки, поршні вдаряють по клапанам. Мотор відправляється на капремонт або змінюється на контрактний.
Датчик температури ОЖ
Датчик температури охолоджуючої рідини на багатьох моторах VW – буквально «фірмова» деталь, з-за якої двигун не заводиться або відразу глухне після запуску, як правило на холодну. Блок управління отримує некоректні, зазвичай завищені дані про температуру теплоносія, а тому не створює досить багатою паливної суміші для запуску мотора.
Для пожвавлення мотора можна зняти фішку з датчика температури антифризу.
Термостат
Термостат двигуна 1.0 AUC не дуже довговічний. Як правило, він виходить з ладу необразливо. Тобто, двигун не нагрівається – температура охолоджуючої рідини не перевищує 75°. Заміна термостата на цьому двигуні – зовсім не складна процедура.
Вибрати й купити корпус термостата для двигуна Volkswagen ви можете в нашому каталозі контрактних запчастин.
ГБЦ
Випускні клапани на двигунах 1.0 AUC прогорали з-за роботи на неякісному бензині. Спочатку відбувалося руйнування і погіршення прохідності каталізатора.
Выбрать и купить головку блока цилиндров для двигателя Volkswagen вы можете в нашем каталоге контрактных запчастей.
Блок цилиндров
Чугунные гильзы снизу уплотняются медными кольцами, а сверху – прокладкой ГБЦ.
Как водится в компании VAG, этот блок не подлежит ремонту методом замены гильз – новые оригинальные гильзы никогда не были в продаже. Кроме того, инструкция по ремонту к 1-литровому мотору гласит, что коленвал нельзя снимать, т.к. резьбовые соединения в блоке одноразовые.
Выбрать и купить блок цилиндров для двигателя Volkswagen, вы можете в нашем каталоге контрактных запчастей.
Всі інші пропозиції Ви можете подивитися на нашому сайті.