Як зробити автомобіль на кілька щаблів ближче до спорт кару? Перше що приходить на розум це розтяжки з розхлопом під капотом і каркас безпеки в салоні. Розглянємо все докладніше. Розпірки служать для зв'язку деталей кузова. В основному з'єднання єднують склянки обох підвісок. З вигляду це звичайний шматок труби, але це абсолютно не так, він зроблений зі спеціальних матеріалів і не останнє місце займає тут деталі для зварювання. Для шкірного автомобіля свої розпірки. Для багатьох автомобілів розтяжка це не приїхати, а необхідність. Зважаючи дешевизни автомобілів їх кузовним якостям далеко до ідеальних. Досить неміцний кузов схильний до деформації, появі сколів фарби і корозії металу. Як наслідок, зниження керованості і терміну служби автомобіля. Є два види розпірок – цілісні і розбірні.
Установка розпірки вітається на новому автомобілі, так як на сильно б / у кузов вже, швидше за все, повело і толку від розпірки не буде. Є кілька способів установки розпірок, якісь популярні, якісь ні. Є навіть спосіб установки знизу автомобіля. Виробники піклуються про широкому асортименті розтяжок і того випускають кілька видів для конкретної моделі автомобіля, від регульованих до нерегульованих. Проводять розпірки з сталі яка не іржавіє, рідше з алюмінію або титану, а зовсім рідко зважаючи на дорожнечу – карбон. Але є один істотний мінус у розпірок. Кузов має заломи і вігіні, щоб у разі ДТП складеться з мінімальними травмами для пасажирів, а наявність розпірки пускає цей процес за які продуманим сценарієм.
Каркас безпеки служить для збільшення міцності кузова. Може бути як розбірним так і цілісним. Посилювати як частина салону, так і весь. Дивлячись для яких цілей використовується каркас – його функції різні. Якщо це просто данина моді, то він буде бутафорським і не буде ніяк зміцнювати кузов, але якщо він справжній, то до нього застосовні жорсткі правила установки і виробництва. Каркаси є як для дводверних автомобілів, так і чотирьох дверних, але так чи інакше задні сидіння віддаються для каркасної установки і автомобіль автоматично стане двомісним. Виготовляють каркаси із сталі або алюмінію, середня вага приблизно 30 кг. Таким чином, навантаження на автомобільний мінімальна, а захист від колосальна. Встановлювати чи ні розпірки або каркас вирішувати вам, все залежить від умов експлуатації і ваших уподобань.