Продавець "Dvigateli.com.ua" Інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
117 відгуків
Старий Самбір, Україна
+380 (67) 721-05-05
+380 (95) 721-05-05
+380 (93) 721-05-05
Інтернет-магазин "Dvigateli.com.ua"
Кошик

Повернення товару

Гарантійні умови:

1. Клієнт отримує гарантію:
   - 7 календарних днів – двигуни та коробки передач;
   - 3 календарні дні – інші запчастини
(гарантій термін починається з моменту одержання товару на поштовому відділенні)

2. Скарги про неналежну якість придбаного товару приймаємо ті, які мають офіційне підтвердження на станції технічного обслуговування (СТО). Додатково необхідно надати супроводжуючому менеджеру фото/відео фіксацію.

3. Втрата гарантійних прав у таких випадках:
    - пошкодження гарантійних пломб
    - не правильне встановлення чи експлуатація товару (протягом гарантійного терміну під час перевірки): двигуна чи КПП.

4. Умовами гарантії компанії Dvigateli не передбачено покриття ризиків пошкодження або втрати товару компанією перевізником, всі претензії виставляються самостійно клієнтом. Додатково необхідно в обов’язковому порядку ознайомитись з вмістом посилки та пересвідчитись, що немає пошкоджень. Всі претензії про пошкодження товару поза межами поштового відділенні чи при відсутності представника кур’єрської служби – не приймаються.

5. У разі підтвердженої несправності товару оформляється заміна товару; у випадку відсутності заявленого товару на складі постачальника - відбувається повернення коштів.

 

Правила повернення товару:

  1. Необхідно упакувати товар належним чином, щоб не було пошкоджень. Додатково необхідно зробити фото фіксацію товару перед відправкою на наш склад.
  2. Вкладіть у посилку заповнений акт рекламації (перед відправкою необхідно надіслати  фото/скан акту рекламації менеджеру (бланк надається)).
  3. Після оформлення відправлення необхідно повідомити про це свого супроводжуючого менеджера, вказавши дату відправки та номер транспортної накладної.
  4. Оплата транспортних витрати здійснюється покупцем. Товари накладним платежем не приймаються.

(можливі виключення по транспортних витратах)

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner