Гарантійні умови:
1. Клієнт отримує гарантію:
- 7 календарних днів – двигуни та коробки передач;
- 3 календарні дні – інші запчастини
(гарантій термін починається з моменту одержання товару на поштовому відділенні)
2. Скарги про неналежну якість придбаного товару приймаємо ті, які мають офіційне підтвердження на станції технічного обслуговування (СТО). Додатково необхідно надати супроводжуючому менеджеру фото/відео фіксацію.
3. Втрата гарантійних прав у таких випадках:
- пошкодження гарантійних пломб
- не правильне встановлення чи експлуатація товару (протягом гарантійного терміну під час перевірки): двигуна чи КПП.
4. Умовами гарантії компанії Dvigateli не передбачено покриття ризиків пошкодження або втрати товару компанією перевізником, всі претензії виставляються самостійно клієнтом. Додатково необхідно в обов’язковому порядку ознайомитись з вмістом посилки та пересвідчитись, що немає пошкоджень. Всі претензії про пошкодження товару поза межами поштового відділенні чи при відсутності представника кур’єрської служби – не приймаються.
5. У разі підтвердженої несправності товару оформляється заміна товару; у випадку відсутності заявленого товару на складі постачальника - відбувається повернення коштів.
Правила повернення товару:
- Необхідно упакувати товар належним чином, щоб не було пошкоджень. Додатково необхідно зробити фото фіксацію товару перед відправкою на наш склад.
- Вкладіть у посилку заповнений акт рекламації (перед відправкою необхідно надіслати фото/скан акту рекламації менеджеру (бланк надається)).
- Після оформлення відправлення необхідно повідомити про це свого супроводжуючого менеджера, вказавши дату відправки та номер транспортної накладної.
- Оплата транспортних витрати здійснюється покупцем. Товари накладним платежем не приймаються.
(можливі виключення по транспортних витратах)